FAQ Bestellingen
Veelgestelde vragen over bestellingen
Wat is de levertijd?
Heeft u besteld en betaald met iDeal? Als u op werkdagen voor 12:00 uur hebt besteld, wordt uw bestelling diezelfde dag verzonden en normaal gesproken de volgende werkdag geleverd. Heeft u besteld en gekozen voor vooruitbetaling? Dan duurt het 1 à 2 werkdagen voor uw bestelling wordt verzonden, waarop ook de volgende werkdag geleverd wordt.
Waar vind ik de track & tracé van mijn bestelling?
De track & tracé wordt standaard gemaild vanuit DHL. Hierin geeft DHL aan alle informatie m.b.t. leverdatum en tijdstip. Deze mailtjes kunnen in uw ongewenste/reclame inbox komen, check deze ook!
Zijn de Groepenkasten bedraad?
Alle Groepenkasten in onze webshop zijn bedraad en aansluit klaar. Alleen wanneer u losse producten besteld bedraden wij dit niet. Wilt u toch graag zelf een kast samenstellen? Stuur dan een mailtje naar klantenservice@groepenkast-stunter.nl
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Wanneer u geen orderbevestiging heeft ontvangen (ook niet in ongewenst), neem dan gerust contact met ons op zodat we voor uw kunnen kijken waar het probleem ligt. Wellicht zit er een typefout in je mailadres, dit kunnen we dan voor je nakijken. Hier kunt u het beste voor bellen naar 0591-313163.
Ik heb per ongeluk besteld onder vooruitbetalen maar dit moet met iDeal zijn, hoe gaat het nu verder?
Wanneer uw bestelling eenmaal is binnengekomen onder vooruit betalen, kunnen we dit helaas niet meer aanpassen. In uw orderbevestiging staat het rekeningnummer en het totaalbedrag. Dit kunt u dan handmatig via de bank overmaken naar ons.
Mijn pakket zou vandaag geleverd zijn maar is niet aangekomen, wat moet ik doen?
Wanneer DHL aangeeft uw pakket te hebben geleverd, maar het is in geen velden of wegen te bekennen kunt u het beste meteen telefonisch contact opnemen met ons. Wij kunnen onze vaste contactpersoon bellen en hebben daarmee sneller een antwoord. Ook wanneer het pakket niet meer vindbaar is kunnen wij in ieder geval zorgen voor een nieuw pakket.
Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen in jullie webshop, hoe kan ik bestellen?
Lukt het niet om zelf een bestelling te plaatsen? We helpen u graag! U kunt ons bellen op 0591-313163. We kunnen u dan of stapsgewijs door de webshop heen helpen, of we vragen u om uw gegevens te mailen samen met hetgeen u wilt bestellen. We zullen dan de bestelling voor u doorvoeren.
Ik ben een nieuwe groepenkast nodig maar ik weet niet wat ik nodig ben.
Wanneer u niet zo goed weet wat u nodig heeft, wordt het lastig om een bestelling te plaatsen in onze webshop. U kunt daarom het beste per mail contact opnemen met ons met de informatie die u wel kunt achterhalen. De informatie die we van uw nodig zijn is als volgt:
- Wat is de hoofdzekering? Of terwijl wat komt er binnen vanuit de energieleverancier. Dit kunt u vinden op uw eindafrekening, op de kWh meter in uw meterkast of door te bellen met uw energieleverancier. Houdt dan wel de EAN-code bij de hand, deze staat op uw kWh meter.
- Hoeveel installatieautomaten bent u nodig? Weet u dit niet, geef dan door wat u allemaal in huis heeft staan. Bijv. een quooker, wasmachine, droger, koelkast etc.
- Heeft u zonnepanelen, een warmtepomp of een elektrische auto? Geef dit aan samen met het vermogen. Komt u hier niet uit, stuur ons dan de informatie die u van de leverancier heeft gekregen.
- Wilt u nog een onderverdeling plaatsen? Geef dit ook aan, dan kunnen we ook daar de juiste componenten voor in uw groepenkast zetten.
Mocht u alsnog vragen hebben na deze uitleg, voelt u zich vrij om even te bellen.
Ik heb een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad.
We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op uw mail. U maakt het ons in ieder geval een stuk makkelijker als u een telefoonnummer meestuurt zodat we bij vragen even kunnen bellen.
Hoelang heb ik garantie op de door mij bestelde producten?
Op de door ons gebouwde Groepenkasten zit 5 jaar garantie, wanneer u losse componenten of kasten heeft besteld heeft u 3 jaar garantie vanaf de factuurdatum.
Mijn bestelde producten zijn kapot aangekomen, wat nu?
Is uw pakket kapot aangekomen? Meld dit binnen 48 uur na ontvangst! Check dus altijd even in de doos hoe uw producten eruit zien, ook al heeft de doos geen schade. We kunnen na 48 uur geen schadeclaim meer doorvoeren waardoor we dan helaas kosten in rekening moeten brengen voor de te vervangen producten.
Wit u uw bestelling afhalen?
Afhalen is mogelijk op werkdagen tussen 14:00 en 15:00 uur op afspraak! Mocht dit niet lukken kunt u altijd even telefonisch overleggen voor een ander tijdstip later op de dag.
Helaas hebben we geen pinautomaat omdat we een webshop zijn, u kunt daarom alleen of vooraf betalen met iDeal/overmaken of contant bij afhalen.
Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe werkt dit?
Als u uw bestelling wilt retourneren, moet dit binnen 14 dagen na ontvangst gemeld worden. Vanaf de dag dat het gemeld is moet het binnen 14 dagen retour zijn bij ons. Het retourformulier en alle instructies vind u hier.
Zonder melding en retourformulier kunnen en zullen wij een retournering niet afhandelen.
Hoelang duurt het voor dat ik mijn geld terug heb na retourneren?
Wij proberen retourneringen zo snel mogelijk af te handelen, maar in ieder geval binnen 14 dagen.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit tijdig?
Als u een bestelling heeft geplaatst en u wil deze annuleren, bel dan naar 0591-313163.
Een beller is sneller, waardoor we eerder kunnen zorgen dat het niet toch wordt opgestuurd.
Zijn alle producten in jullie webshop op voorraad?
Alle bestelde Groepenkasten worden per bestelling gebouwd. Losse materialen zijn voorradig mits anders aangegeven in de webshop.